Chì ci hè u vantaghju di a ciotola di silicone sucker |YSC

Chì ci hè u vantaghju di a ciotola di silicone sucker |YSC

Siccomu i zitelli ponu marchjà, assai mamme affruntà una grande sfida di manghjà.

Quandu u zitellu entra in u palcuscenicu di l'alimentazione supplementaria, ogni manghjà hè cum'è una guerra, in più di trattà cù i picculi nemici chì resistenu constantemente, è infine anu da pulisce u campu di battaglia disordinatu.Ciò chì vi presentu oghje hè a ciotola di silicone d'aspettu altu chì ùn pò micca esse strappata o rotta.

L'aspirazione hè stabile, a ciotola ùn hè micca faciule di disturbà

Una ventosa hè attaccata à u fondu di u piattu è a tazza, è a ventosa hè fermamente fissata nantu à a tavula o sedia di pranzu cù u principiu di l'adsorzione di vacuum.Quandu u zitellu manghja, ùn hà micca preoccupatu ch'ellu sparghjerà l'alimentu in tuttu u pianu di novu.Sempre chì si mette delicatamente, pò esse assorbutu fermamente.Simply pull up, ancu i genitori sò assai difficiuli di elevà a piastra.

Serà difficiule di coglie?

No. U piattu è a ventosa à u fondu di a tazza anu un disignu di lift, cusì avete bisognu di toccu delicatamente l'elevatore per caccià a piastra facilmente.In questu modu, quandu hè incollatu fermamente, hè cunvenutu per u zitellu per manghjà da ellu stessu, pò eserciteghja a capacità di grippa, è pò cultivà l'interessu di cura di sè stessu, per pudè sviluppà boni abitudini di pranzu.

Pò esse riscaldatu direttamente da u fornu à microonde

L'alimentu supplementu preparatu pò esse imballatu è almacenatu direttamente in a scatula supplementaria di u zitellu.Quandu u zitellu hè a fame, pour direttamente in a tazza di l'alimentu supplementu è riscalda in u fornu micru.Ùn hè micca cunvene ?Ch'ella sia piena di latte caldu o di alimenti supplementari, stu set di stoviglie pò esse direttamente riscaldatu da u micru à alta temperatura.Pò ancu esse direttamente imbulighjate in a disinfezione di l'armadiu di disinfezione, ùn deve micca preoccupatu di a ciotola di l'alimentu supplementu per un bellu pezzu, l'allevu di battìri, risultatu in a diarrea di u zitellu.

Molding integratu, sicuru è faciule da pulisce

Materiale 100% silicone, stampatura integrata, hà principalmente i seguenti trè vantaghji:

1. U zitellu gnaws à vuluntà, ùn taglia micca a cavità.

Un zitellu principia sempre à muzzicà ciò chì hè faciule di coglie.A tavola fatta di materiali tradiziunali ùn hè micca solu preoccupatu di i periculi ammucciati di u materiale, ma ancu preoccupate di i bordi affilati, chì sò prubabilmente scratch a pelle delicata di u zitellu.Ma a tavola di silicone hè assai rassicurante, materiale suave, u zitellu cumu muzzicà restu assicuratu.

2. Baby throw à vuluntà, micca fàciule di rompe, micca a paura di rompe, micca a paura di cascà.

3. molding integrata, hè assai còmuda di pulizziari.

Molding integratu di silicone, u grande vantaghju hè chì hè assai cunvenutu per pulizziari, ùn ci hè micca bordi è anguli, una corsa hè bona.

U sopra hè una introduzione à i benefici di i tazzi di silicone sucker.Se vulete sapè di più nantu à i bowls in silicone, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 15-mar-2022