Chì sò i vantaghji di silicone bib |YSC

Chì sò i vantaghji di silicone bib |YSC

U bavagliu hè usatu per portà nantu à u pettu di u zitellu per impedisce chì u zitellu s'imbulighja o sguassate a so robba quandu manghja o beie acqua.Ci sò parechji tipi dibavaglini per i zitelli, è l'apparenza hè bella, chì ponu attruverà l'attenzione di u zitellu.Ma solu sottu à a tutela di i genitori pudete portà un bavagliu à u vostru zitellu, è i genitori ùn anu megliu micca aduprà bavagliu per asciugà a bocca di u vostru zitellu.

U materiale di u bib hè assai impurtante.Perchè u bavagliu toccu a pelle di a testa di u zitellu, u collu è u mentonu, se a struttura ùn hè micca bona, ferisce a pelle delicata di u zitellu.In generale, ci sò più gasa, cuttuni è gum in u mercatu, chì sò adattati per i zitelli in diversi periodi è diverse occasioni.Mamma era megliu cumprà un pocu di salvezza.

In più di l'elementi basi cum'è u materiale è a dimensione, u mudellu è u culore sò ancu fatturi chì assai mamme piglianu in contu quandu sceglie i bavagli.U bavagliu cù culori brillanti è belli mudelli ùn ponu micca solu fà chì a mamma piace, ma ancu attrae l'attenzione di u zitellu, facendu u zitellu più piacevule à portà bavagli.

Hè ricumandemu di sceglie culori brillanti è resistenti à a terra, chì u zitellu piace è hè cunvenutu per pulizziari.I culori di luce sò relativamente faciuli di impurtà.

A materia prima di silicone hè bona?

Sempre più marche cumincianu à lancià bavaglii di novi materiali, è u disignu di bavaglii fatti di cola molle hè diventatu un novu favuritu in u mercatu.U bavagliu di plastica hè convenientu è durable è faciule da pulisce.

Puderà catturà l'alimentu chì u zitellu hà cascatu nantu à u corpu mentre manghja, è impedisce chì a robba di u zitellu si sporca.È relativamente morbidu, ligeru, pò esse plegatu, faciule da cullà è fà l'usu.

Pò esse in cuntattu direttu cù a pelle per un bellu pezzu senza nisuna differenza.Perchè u silicone di qualità alimentaria hè una materia prima di silicone verde, bassu di carbonu è ecologicu, hè largamente utilizatu in utensili di cucina, mamme è zitelli, rigali è altri prudutti di vendita veloce in Europa è in i Stati Uniti.

È per u bavagliu di silicone di u zitellu stu pruduttu, prima chì u pruduttu fora di u magazzinu hè di fà una ispezione stretta di u produttu è una certificazione di qualità alimentaria, cusì pudete esse assicurati di utilizà.

Sceglite a taglia ghjusta di u bavagliu, u più impurtante hè u scollatu di u bavagliu, a strettezza di u scollatu affettarà a respirazione di u zitellu, troppu strettu farà u zitellu incapace di respira, troppu soltu ùn impedisce micca a terra assai bè.

Inoltre, hè di vede s'ellu a dimensione di u bavagliu hè adattatu per l'età di u zitellu, se ùn pudete micca copre u pettu, ùn pò micca ghjucà un bonu rolu in anti-fouling.

L'scelta di bib

Hè assai utile per e mamme chì ùn sò micca abbastanza diligenti, s'ellu sò mamme chì amanu travaglià, ponu lavà a ropa per u so zitellu ogni ghjornu, è e mamma chì ùn anu micca assai tempu per lavà a ropa, i bavaglii impermeabili ponu esse di grande aiutu. , per ch'elli ponu lavà u smock direttamente à u zitellu, è u bavagliu impermeable hè ancu assai faciule di pulisce, è l'effettu impermeable hè assai bonu, chì pò impedisce chì a saliva è u latte di u zitellu contaminanu a robba.

I bavaglii sò ancu divisi in parechji tippi secondu diversi tessuti, è u più cumuni hè u bavagliu impermeabile di silicone.Stu bavagliu hè ecologicamente cuncepitu per i zitelli chì ponu pusà è manghjà, è a fibbia suave à u collu face chì u zitellu si senti più còmode.Un bavagliu prufondu pò piantà l'alimentu chì u zitellu hà fiascatu à purtà o sputa.Hè facilitu di pulizziari è pò ancu esse lavatu in a lavastoviglie, chì hè assai praticu per i genitori chì anu travagliu da fà.

"Eating" hè una priorità per u zitellu.In più di manghjà bè, hè ancu impurtante di manghjà cunfortu.Oghje, spartemu u bavagliu, chì hè essenziale per u zitellu per manghjà.

I bavaglii nantu à u mercatu sò apprussimatamente divisi in trè tippi sicondu i materiali: unu hè silicone, l'altru hè un tela impermeable, è l'altru hè una cumminazione di sti dui materiali.

U sopra hè un Chì sò i vantaghji di bava di silicone.Se vulete sapè di più nantu à i bavaglini di silicone, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti YSC


Tempu di post: 15-mar-2022